Werkwijze
In de volgende stappen leggen wij uit hoe Carelab te werk gaat. Carelab probeert het zo simpel mogelijk te houden om zoveel diagnoses per etmaal te kunnen stellen. Hieronder volgen de stappen van aanmelden tot het verkrijgen van de eerste uitslagen.
1- Via deze pagina meldt u zich aan als testlocatie. Vul de gevraagde gegevens in waarna er een account voor je wordt aangemaakt. Na een korte verificatie is het account direct actief en kun je aan de slag.
2- Het testmateriaal wordt op de testlocatie geleverd. Elk buisje is voorzien van een etiket. Dit etiket voorzie je van een nummer dat refereert naar de geteste klant. Het nummer op het etiket kunt u zelf kiezen. Zorg ervoor dat deze unieke is. Meeste van onze klanten gebruiken een boekingsnummer als referentie.
3- Wanneer de testen zijn afgenomen zal één van onze koeriers langskomen op een van te voren afgesproken tijdstip. De afgesproken tijdstip wordt bij het aangaan van een “contract” bepaald.
4- De samples worden naar de lab gebracht waarna met de diagnose wordt gestart. Bij een spoedaanvraag zullen deze samples als eerst worden behandeld.
5- Uitslag: Wij zullen binnen 12 uur na uitslag de resultaten mailen. Aangezien het resultaat rond 20.00u bekend bij ons is zal je een mail de volgende ochtend tussen 8.00 en 12.00 uur kunnen verwachten. Bij spoedaanvraag worden de samples eerder op de dag in behandeling genomen waarna je het resultaat rond 20.00 van diezelfde avond kunt verwachten.
- Facturen dienen binnen 48 na het ontvangen van de uitslag te worden voldaan.